Kasko ne gibi durumlarda ödeme yapmaz? (İzmir trafiğinde öğrenilen hayat dersleri) Yine bir Alpakgida içeriğiyle karşınızdayız! Bu kez konumuz: “Kasko ne gibi durumlarda ödeme yapmaz”. İzmir’de yaşıyorsan bazı şeyleri çok erken öğreniyorsun: Martıların sinirli olduğunu, tramvayın “ben geldim” diye bağırmadığını ama yine de üstüne sürdüğünü ve en önemlisi de kaskonun her şeyi kapsayan büyülü bir kalkan olmadığını… Bunu ben biraz geç fark ettim. Hatta biraz değil, baya geç. İlk arabamı aldığımda kafamda şu vardı: “Kasko var abi, ben artık dokunulmazım.” Sanki GTA’da cheat kodu açmışım gibi bir rahatlık… Sonra gerçek hayat geldi ve dedi ki: “Bro, öyle olmuyor.” Ve işte…
Yorum Bırak